مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 17:452019-11-22سياسي

در روز ملی بوسنی و هرزگوین از ایران نیز تقدیر شد


عضو مسلمان شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین در جشن روز ملی این کشور از حمایت های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد - جعفروویچ افزود: جمهوری اسلامی ایران دوست بزرگ بوسنی و هرزگوین است و دوستی خود را در سخت ترین شرایط ثابت کرده است و ما هرگز حمایت های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهیم کرد.

محمود حیدری سفیر کشورمان هم در این مراسم روز ملی بوسنی و هرزگوین را تبریک گفت و با اشاره به اهمیت ارتقای فرصت های آموزشی برای نسل جوان افزود: خرسندم که مجتمع تربیتی و آموزشی فارسی- بوسنیایی از دو دهه پیش تا کنون در مسیر آموزش و تعلیم نسل آینده با توجه ارزش هایی همچون ایمان، تعهد، مسئولیت شناسی، وطن دوستی و نوع دوستی گام برداشته است.

حیدری افزود: رویکرد جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت از استقلال، تمامیت ارضی و همزیستی مسالمت آمیز همه اقوام بوسنی و هرزگوین است و آرزو داریم انسجام و وحدت ملی روز به روز در میان همه اقوام بوسنیایی تقویت شود.

عاکف فاضلیچ شهردار ایلیاش نیز در سخنرانی خود با تشکر از برگزاری برنامه روز ملی بوسنی گفت: نقش ایران در دفاع از مردم بوسنی و هرزگوین غیرقابل چشم پوشی است و برگزاری چنین برنامه هایی موجب تقویت هرچه بیشتر پیوند های عاطفی دانش آموزان با تاریخ و هویت خود می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز ملی بوسنی و هرزگوین از ایران نیز تقدیر شد

در روز ملی بوسنی و هرزگوین از ایران نیز تقدیر شد