مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 17:402019-11-22سياسي

آیا کشور با تهدید نظامی مواجه است؟


هرچند تحلیل شرایط منطقه و آرایش یگانهای نظامی بیگانه، هیچگونه نشانی از تهدید نظامی را تایید نمی کند و اساسا این فرضیه به دلایل مختلف کاملا منتفی است، - رمز گشایی از اظهارات کم سابقه فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)؛ آیا کشور با تهدید نظامی مواجه است؟ هرچند تحلیل شرایط منطقه و آرایش یگانهای نظامی بیگانه، هیچگونه نشانی از تهدید نظامی را تایید نمی کند و اساسا این فرضیه به دلایل مختلف کاملا منتفی است، اما هشدار امروز سرلشکر رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) به امریکا مبین وجود تهدیدی با تاثیرات یک هجوم نظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نور نیوز، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) امروز و در حاشیه رزمایش مدافعان آسمان ولایت با بیان اینکه دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز نسبت به حفظ جان سربازان خود مسئولانه عمل کند، گفت: برای جلوگیری از جنگ، گفتار و ارسال پیام تنها کفایت نمی کند و به اقدام و رفتار مناسب نیاز است.

سردار غلامعلی رشید اظهار داشت: به لطف خداوند بزرگ نیروهای مسلح ما متشکل از ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از همه ابزارهای قدرتی که در اختیار دارند و با اشراف اطلاعاتی و رصد اقدامات دشمن، نه تنها تهدیدات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کشور با تهدید نظامی مواجه است؟

آیا کشور با تهدید نظامی مواجه است؟