مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 16:452019-11-22سياسي

تقدیر نماینده ولی فقیه در هرمزگان از اقدام برخواسته از بصیرت مردم


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور پیامی از حضور حماسی و بصیرانه مردم در راهپیمایی لبیک به رهبری و محکوم کردن اقدامات اشرار تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور پیامی از حضور حماسی و بصیرانه مردم در راهپیمایی لبیک به رهبری و محکوم کردن اقدامات اشرار تجلیل کرد؛ متن پیام وی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  و مکروا ومکر الله و الله خیر الماکرین خدای متعال را شاکرم که بار دیگر نقشه مثلث شوم عبری ، عربی، آمریکایی ، با بصیرت و هوشیاری ملت فهیم ایران نقش برآب شد.

بدخواهان بدانند که این مردم هرگز اجازه نخواهند داد آرمانهای انقلاب و خون شهیدانشان توسط دشمنان قسم خورده این مرز و بوم مورد هجمه قرار گیرد.

اینجانب خاضعانه از حضور پر شور و شعور مردم شریف استان هرمزگان که در راهپیمایی روز گذشته، با نمایش عزت و اقتدار خویش چشم فتنه گران و آشوب طلبان را کور کرده و  بیعت دوباره خود را با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساندند سپاسگزارم.

همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود از  اعضای محترم شورای تأمین استان و نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی به پاس تلاش های شبانه روزی و مخلصانه خود در جهت تأمین امنیت را ابراز می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نماینده ولی فقیه در هرمزگان از اقدام برخواسته از بصیرت مردم

تقدیر نماینده ولی فقیه در هرمزگان از اقدام برخواسته از بصیرت مردم