مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 16:352019-11-22ورزشي

شروع مسابقات قهرمانی آسیا با حضور تیرانداز اصفهانی


رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا از روز شنبه با رقابت 253 کماندار آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و یکمین دوره رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا از روز شنبه 2 آذر ماه با برگزاری مسابقات مقدماتی آغاز می شود؛ امروز نیز تمرینات رسمی برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی تایلند با حضور 29 کشور قاره کهن برگزار می شود، 253 کماندار به رقابت می پردازند که از این تعداد 136 ورزشکار مرد و 117 ورزشکار زن هستند.

87 ورزشکار در ریکرو مردان، 73 ورزشکار در ریکرو زنان، 49 ورزشکار در کامپوند مردان و 44 ورزشکار در کامپوند زنان به رقابت می پردازند؛ امین پیرعلی ورزشکار اصفهانی نیز همراه با سایر ملی پوشان برای کسب مدال آسیایی و سهمیه المپیک تلاش می کند.

با پایان مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، رقابت های قاره ای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آغاز خواهد شد، در این مسابقات 43 ورزشکار از 17 کشور در ریکرو مردان و 45 ورزشکار از 18 کشور در بخش زنان برای کسب سهمیه به رقابت می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اسامی کمانداران اعزامی کشورمان به این مسابقات به شرح زیر است: امین پیرعلی، میلاد وزیری، صادق اشرفی، رضا شبانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع مسابقات قهرمانی آسیا با حضور تیرانداز اصفهانی

شروع مسابقات قهرمانی آسیا با حضور تیرانداز اصفهانی