مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 13:302019-11-22اقتصادي

نگرانی مردم از افزایش قیمت بنزین و کالا های اساسی به حق است


سیدرسول حسینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه مسئله اغتشاشات اخیر از چند وجه قابل بررسی است، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: نگرانی مردم از وضعیت معیشتی خود به حق است و دولت در 6 سال در هیچ کدام از طرح های خود اقناع مخاطب را مورد توجه قرار نداده است.

سیدرسول حسینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه مسئله اغتشاشات اخیر از چند وجه قابل بررسی است، گفت: پنجشنبه شب که خبر افزایش قیمت بنزین منتشر شد، نارضایتی مردم قابل پیش بینی بود چرا که پیش از اجرایی شدن طرح، اطلاعاتی به مردم داده نشده بود و مردم در این زمینه اقناع نشده بودند.

حسینی ادامه داد: یکی از نگرانی های مردم این بود که با افزایش قیمت بنزین، قیمت دیگر کالا های اساسی مورد نیازشان هم بالا برود؛ که این موضوع در دوره های قبلی افزایش قیمت بنزین تاحدودی پیش آمد و قیمت برخی کالا ها رسمی یا غیررسمی افزایش پیدا کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به آغاز اعتراضات مردمی از صبح شنبه، گفت: ابتدا اعتراضات مردمی و در روالی طبیعی بود، اما ادامه آن را برنامه ریزی شده و کنترل شده دیدیم و ادامه اعتراضات مردم را لیدر هایی رهبری می کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مردم از افزایش قیمت بنزین و کالا های اساسی به حق است

نگرانی مردم از افزایش قیمت بنزین و کالا های اساسی به حق است