مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:402019-11-22سياسي

فرهنگ بسیجی، عراق، سوریه و یمن را نجات داد


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بسیج چنان ظرفیتی دارد که امروزه الگویی جهانی شده و همین فرهنگ بسیجی، سوریه، عراق و یمن را نجات داده است و امیدواریم با همین فرهنگ بتوانیم آزادی قدس را رقم بزنیم.

- فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بسیج چنان ظرفیتی دارد که امروزه الگویی جهانی شده و همین فرهنگ بسیجی، سوریه، عراق و یمن را نجات داده است و امیدواریم با همین فرهنگ بتوانیم آزادی قدس را رقم بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به ویژگی های بسیج انقلابی اظهار کرد: بسیج انقلابی، جهادی تکلیف گرا و ایثارگر است و معطل دستور نمی ماند و خودجوش و آتش به اختیار است.

   فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: آن چیزی که در ابتدا انقلاب بر اساس دفاع از انقلاب، نظام و مقابله با توطئه ها و گروهک های ضد انقلاب در کشور ایجاد شد، خمیرمایه بسیج را آن چنان قوی و قدرتمند کرد که به پرتو این قدرتمندی در طول 8 سال دفاع مقدس، مردم شهیدپرور ما شاهد بروز شاخصه ای مختلف، جوانان و فرماندهان بسیجی در عرصه های مختلف بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ بسیجی، عراق، سوریه و یمن را نجات داد

فرهنگ بسیجی، عراق، سوریه و یمن را نجات داد