مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:402019-11-22سياسي

بصیرت، ضایعات نفوذ دشمن را کاهش می دهد


بزرگترین سلاح ما بصیرت است و هرچه بصیرت بالا باشد ضایعات نفوذ دشمن کم می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند گفت: بزرگترین سلاح ما بصیرت است و هرچه بصیرت بالا باشد ضایعات نفوذ دشمن کم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز جمعه 1 آذر، در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: دشمنان همواره برای بی اثر کردن سیاست های مثبت در جامعه طراحی داشته و نهایت تلاش خود را برای نفوذ و تخریب انجام می دهند که باید این سیاست ها را به درستی بشناسیم.

وی با بیان اینکه سیاست معاندان برای سلطه بر ملت ها، تضعیف آنان و اختلاف افکنی است، افزود: با بصیرت می توان رده های مختلف نفاق و دشمنی را شناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی که با شعار نه شرقی، نه غربی انقلاب کردیم به معنای این است که جز حاکمیت خدا نمی پذیریم و رابطه ما با دیگر کشورها بر مبنای احترام متقابل و از موضع اقتدار است.

عبادی ادامه داد: هرچه برای ما از خوب و بد رخ می دهد نتیجه تدبیر یا بی تدبیری است که به ما بر می گردد و ما به عنوان اهل ایمان، ولایت و نفوذ غیرالهی را نباید بپذیریم.

وی افزود: این تصور غلط که با برجام مشکلات رفع شده یا فضای مجازی را که ناموس اندیشه مسلمین است، در اختیار بیگانه بگذارند تا مشکلات کشور رفع شود یک سیاست باط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت، ضایعات نفوذ دشمن را کاهش می دهد

بصیرت، ضایعات نفوذ دشمن را کاهش می دهد