مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:352019-11-22اقتصادي

تصمیم رهبر انقلاب فتنه را در نطفه خفه کرد


اگر تدابیر مقام معظم رهبری نبود اعتراضات به فتنه دیگر تبدیل می شد و تصمیم حکیمانه رهبری معظم انقلاب آتش فتنه را در نطفه خفه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: در روزهای اخیر آنچه اتفاق افتاد باعث تاسف و تاثر شد و بحث اغتشاشات اخیر بود که ناشی از بی تدبیری بود.

امام جمعه بادرود افزود: طرح سهمیه بندی بنزین را هم می شد به گونه ای دیگر مدیریت کرد که مردم آرام در جریان قرار بگیرند و مشکلی پیش نیاید؛ نحوه و شیوه اعلام روش اجرا در شب عید ولادت پیامبر عیدی خوبی به مردم ندادند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران دشمنان داخلی و خارجی فراوانی دارد و همه دشمنان از جمله سلطنت طلبان و منافقین و آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود دنبال سو استفاده از اعتراضات مردمی برآمدند.

قاسمی ببان کرد: اعتراض مردم طبیعی بود و حق طبیعی مردم بود اما دشمن سو استفاده کرد و در هنگام اعتراض عده ای در میان مردم آمدند که از مردم نبودند بلکه از اراذل و اوباش و دست پرورده سلطنت طلبان بودند و وقتی ملت این صحنه را دیدند مسیر خود را جدا کردند امام جمعه بادرود افزود: نه تنها مردم ما در آن هنگام شوکه شدند که حتی بعضی دولت مردان هم شوکه شدند، ولی مردم منطقی داریم و اعتقاد داریم باید طرح توجیه می شد؛ مردم انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم رهبر انقلاب فتنه را در نطفه خفه کرد

تصمیم رهبر انقلاب فتنه را در نطفه خفه کرد