مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:252019-11-22سياسي

300 هزار شغل در بسیج سازندگی ایجاد شده است


فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک گفت : بسیج سازندگی در کمتر از 4 سال 300 هزار شغل پایدار را بوجود آورده است و رتبه اول ایجاد شغل در کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سرگرد علی اصغر شهیری در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک اظهار داشت: نقش بسیج در سازندگی و پروژه های عمرانی بی بدیل است، در خدمت رسانی به محرومان پیش قدم بوده و هست بسیج سازندگی در کمتر از 4 سال 300 هزار شغل پایدار را بوجود آورده است و رتبه اول ایجاد شغل در کشور را دارد.

فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک گفت: بسیج در زمان بحران ها در خط مقدم قرار دارد و اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کند و در ساخت مسکن برای حادثه دیده بدون هیچ مزدی به کمک مردم حادثه دیده می روند تا کمک حال مردم باشند.

شهیری افزود: نقش بین المللی بسیج این است که پایه گذار اصلی شهادت و شهادت طلبی در عرصه های بین المللی و جهانی بوده و صدور تفکر و فرهنگ ناب بسیح را به جوامع بین المللی را داشته باشد نمونه این تفکر را در یمن، غزه و فلسطین و بعضی کشور های اروپایی را می توان دید.

وی بیان داشت: بسیج در حوزه های علمی و پزشکی هم دستاوردهای فراوانی داشته است، بسیج پزشکان خود جوش در مناطق محروم حضور پیدا می کندو به درمان مردم نیازمند می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار شغل در بسیج سازندگی ایجاد شده است

300 هزار شغل در بسیج سازندگی ایجاد شده است