مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:202019-11-22سياسي

مطالبات به حق مردم در نهایت آرامش و امنیت پیگیری شود


امام جمعه قرچک با بیان اینکه مطالبات به حق مردم در نهایت آرامش و امنیت پیگیری شود، گفت: اغتشاشگران در روز اول میدان را خالی دیدند و دست به تخریب اموال عمومی زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قرچک اظهار داشت: خداوند به پیامبران خود می فرمایید، مومنان و بندگان خاص را به جنگ فراخوان کن که قدرت مومنان با سایر افراد فرق دارد چرا که قدرت مومنان نسبت به سایر بندگان چندین برابر است مومنان در راه خدا مبارزه می کنند و در این مسیر هم به شهادت می رسند.

امام جمعه قرچک گفت: فتنه ها در زمان پیامبر هم وجود داشت، نباید از طریق فتنه از مسیر هدایت منحرف شد باید هدایت از طریق ولایت باشد، نباید ناشکری نعمت های بزرگ ولایت باشیم و بزرگترین نعمت ولایت و امنیت است که فتنه این رو را ضعیف می کند.

اسماعیلی افزود: در همه سالهای طول انقلاب و زمان حضرت امام خمینی (ره)و حضرت امام خامنه ای دشمنان نظام بی کار نبوده و دست از دشمنی برنداشته است، همیشه به فکر حمله بوده و در کمین نشسته است، در ظاهر روی خوش نشان می دهد ولی در باطن می خواهد خصوصیات خود را به ما نسبت دهد و رسانه های و افکار عمومی را به سمت خود می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات به حق مردم در نهایت آرامش و امنیت پیگیری شود

مطالبات به حق مردم در نهایت آرامش و امنیت پیگیری شود