مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 12:102019-11-22سياسي

ناکامی دشمنان نظام اسلامی در ایجاد نا امنی در کشور


دشمنان نظام اسلامی در ایجاد نا امنی در کشور ناکام ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه امروز اراک با بیان اینکه امنیت و آرامش بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است که در سایه رهبری هوشمندانه و وحدت مردم رقم خورده است افزود: آمریکا، اسراییل، آل سعود و دشمنان ما همواره تلاش کرده اند به بهانه های مختلف در کشورمان آشوب و ناامنی ایجاد کنند اما هربار این توطئه ها به لطف بصیرت و موقعیت شناسی ملت بزرگ ایران ناکام مانده است.

خطیب جمعه اراک تصریح کرد: امنیت و آرامش کلید توسعه و پیشرفت جامعه است و کشورها بدون برخورداری از این نعمت ها نمی توانند به اهداف توسعه دست پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با قدردانی از راهپیمایی عظیم مردم در میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور گفت: مردم ایران همواره خواهان امنیت و پشتیبان حافظان امنیت هستند و افرادی که با سلاح سرد و گرم و ایجاد آشوب قصد برهم زدن امنیت را دارند راهشان از مردم جداست و خائنان به خون شهدا و آرمان های نظام اسلامی هستند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امام (ره) این شجره طیبه، فرهنگ با عظمت مقاومت ، شجاعت، مردانگی و غیرت را برای دفاع از اسلام و قرآن در ایران اسلامی تشکیل دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی دشمنان نظام اسلامی در ایجاد نا امنی در کشور

ناکامی دشمنان نظام اسلامی در ایجاد نا امنی در کشور