مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:552019-11-22سياسي

ملت ایران در عهد و پیمان خود برای دفاع از نظام استوار هستند


امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه هوشیاری رهبری فتنه دشمنان را خنثی کرد، گفت: مردم درعمل نشان دادند که در عهد و پیمان خود استوار هستند و امام امت را تنها نخواهند گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت ضمن قدردانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی در محکومیت اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: این راهپیمایی در حمایت از ولایت فقیه برای محکوم کردن اغتشاشات اخیر بود، این نوع تجمعات موجب زدودن غبار فتنه از جامعه می شود و قطعأ آثارش در قلب انسان نیز نمایان می شود.

وی با بیان اینکه این راهپمایی به هوعی تجدید عهد و پیمان با امام امت و ولایت فقیه بود، گفت: اگر ملتی خالصانه از امام امت پیروی کند هیچ دشمنی در مقابل این ملت نمی تواند مقابله کند.

امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: مردم در سرتاسر کشور با برپایی این تجمعات در عمل نشان دادند که در عهد و پیمان خود استوار هستند و امام امت را تنها نخواهند گذاشت.

وی افزود: دشمن برای اغتشاشات اخیر در ایران سرمایه گذاری کرد تا ارکان اصلی نظام را مقابل یکدیگر قرار دهد و با آشوب و فتنه مردم را به خیابان ها بکشانند اما با درایت مقام معظم رهبری بار دیگر فتنه دشمنان خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در عهد و پیمان خود برای دفاع از نظام استوار هستند

ملت ایران در عهد و پیمان خود برای دفاع از نظام استوار هستند