مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:502019-11-22سياسي

حضور مردم باعث استحکام عزت و اقتدار ملی می شود


نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:حضور مردم باعث استحکام عزت و اقتدار ملی می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: همه تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، برهم زدن امنیت در ایران است ولی مردم باید با هوشیاری بیشتر، در مقابل این اقدامات هنجارشکنانه ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: حضور در راهپیمایی علیه اغتشاش گران و حمایت از اقتدار و امنیت ملی در برهه کنونی یک ضرورت است و باید نشان دهیم که خط مردم از هواداران دشمنان نظام اسلامی جدا بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حمایت های الهی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: طبق آیات قرآن کریم و روایات صادره از ائمه معصومین (ع)، خداترسی از عوامل پیروزی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: البته مسئولان نیز باید با همه توان در راستای توسعه رفاه عمومی و بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با گرامیداشت سالگرد تاسیس بسیج با فرمان امام راحل ادامه داد: در 40 سال گذشته این شجره طیبه همواره در مسیر رشد و پویایی حرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم باعث استحکام عزت و اقتدار ملی می شود

حضور مردم باعث استحکام عزت و اقتدار ملی می شود