مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:402019-11-22سياسي

افزایش قیمت بنزین تصمیمی ضروری برای کشور


افزایش قیمت بنزین با صلاحدید سران قوا، تایید رهبری انجام شد و تصمیمی ضروری برای آینده کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز امروز این شهر با اشاره به فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان در 5 آذر سال 1358 است بسیج در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه و بحران ها و در مواقع خاص به عنوان نیروی عظیم درونی ملت همیشه آماده و در صحنه بوده است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی با بیان اینکه در پی افزایش قیمت بنزین با تاسف و تاثر فراوان حوادث تلخ و ناگواری اتفاق افتاد، افزود: در این حوادث ناگوار توسط تعدادی آشوبگر و مزدور به تحریک دشمنان، تعدادی از هم وطنانمان جان باختند به اموال عمومی، شخصی، بانک ها و پمپ بنزین ها، خساراتی وارد و تعدادی از حافظان امنیت کشور هم به شهادت رسیدند.

حسینی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین توسط سران سه قوه کشور تصمیم گیری شد و مورد حمایت مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت، افزود: این یک تصمیم ضروری برای کشور بود و باید به آن اعتماد کرد هر چند در نحوه اجرا شاید نظرهای مختلفی و نقدهایی بر آن وارد باشد.

وی با بیان اینکه چرا باید چنین حوادث تلخ و ناگواری در کشور ما اتفاق بیفتد، گفت: در این حوادث مردم نقشی نداشتند و تعدادی آشوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت بنزین تصمیمی ضروری برای کشور

افزایش قیمت بنزین تصمیمی ضروری برای کشور