مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:402019-11-22بين الملل

لغو سفر شاهزاده انگلیسی به بحرین


از لندن؛ شاهزاده اندرو (Andrew )، فرزند سوم ملکه الیزابت دوم، که به علت رسوایی فساد اخلاقی و اتهام تجاوز جنسی به کودکان، این هفته از ایفای وظایف سلطنتی مجبور به کناره گیری شد ، سفرش را به بحرین لغو کرد.

قرار بود شاهزاده انگلیسی روز شنبه برای آنچه که فعالیت های خیریه نامیده می شود، به بحرین برود، اما در پی رسوایی های اخیر، وی ممکن است برای پاسخگویی به نقشش در رسوایی جنسی جفری اپستین، به آمریکا برود.

اگرچه فرزند ملکه الیزابت دوم، به علت رسوایی دوستی با جفری اپستین، از ایفای وظایف سلطنتی کناره گرفت، درباره نقش وی در شبکه فساد جنسی جفری اپستین، پرسش های فراوانی در آمریکا و انگلیس مطرح است.

به نوشته دیلی میرور، قرار بود شاهزاده اندرو در نشستی با حضور نمایندگان رژیم بحرین، از جمله شاهزاده سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه که ثروتش سه میلیارد پوند براورد می شود، شرکت کند.

شاهزاده رسوای انگلیسی، از دوستان نزدیک خاندان حاکم بر بحرین است و تصویر وی همراه با شاه بحرین، اوایل سال جاری میلادی منتشر شده بود.

جفری اپستین (Jeffrey Epstein) سرمایه دار یهودی آمریکایی بود که دختران کوچک را برای اقدامات منافی عفت افراد سرشناس فراهم می آورد و خود نیز به سوءاستفادهٔ جنسی از دختران نابالغ متهم شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفر شاهزاده انگلیسی به بحرین

لغو سفر شاهزاده انگلیسی به بحرین