مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:352019-11-22سياسي

مردم از عدم مسئولیت پذیری مدیران رنج می برند


نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه نبود شفافیت در جامعه زمینه سواستفاده استکبار را فراهم کرد، گفت: عدم مسئولیت پذیری مدیران موضوعی است که امروز مردم از آن رنج می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در میان تجمع مردم فومن در لبیک به ندای رهبری و حمایت از امنیت و اقتدار کشور با اشاره به حوادث روزهای گذشته به بهانه افزایش قیمت بنزین، افزود: در بیان طرح اصلاح قیمت بنزینی بی تدبیر صورت گرفت.

وی به پشتیبانی و همراهی همیشگی ملت ایران در صحنه های حساس از این انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: تا زمانی که با ولایت فقیه باشیم هیچ چیزی نمی تواند به این نظام و انقلاب آسیب وارد کند.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایستادگی ملت و پشتیبانی از نظام انقلاب به این معنا نیست که مسئولان وظیفه خود را فراموش کرده و در انجام امورات مربوط به کشور کوتاهی کنند.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط سخت اقتصادی و مشکلات در حوزه ها و بخش های مختلف، تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر باید با برنامه ریزی دقیق و درست این وضعیت را مدیریت کرده و زمینه کاهش فشار بر مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام افتخاری در ادامه با تأکید برلزوم شفافیت مسئولان با مردم، افزود: مسئولان باید آثار مخرب افزایش مصرف حامل های انرژی را به جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از عدم مسئولیت پذیری مدیران رنج می برند

مردم از عدم مسئولیت پذیری مدیران رنج می برند