مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 10:402019-11-22پزشكي

اجرای طرح «بررسی و تحلیل عوامل خطر در میانسالان» در گیلان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: طرح «بررسی و تحلیل عوامل خطر مرتبط با سبک زندگی و سرطان ها در میانسالان» در 11 شهرستان گیلان از امروز آغاز شد.

- اجرای طرح بررسی و تحلیل عوامل خطر در میانسالان در گیلان ایسنا/گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: طرح بررسی و تحلیل عوامل خطر مرتبط با سبک زندگی و سرطان ها در میانسالان در 11 شهرستان گیلان از امروز آغاز شد.

فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح کشوری بررسی و تحلیل عوامل خطر مرتبط با سبک زندگی و سرطان ها در میانسالان در راستای ارتقای سلامت میانسالان و با هدف تعیین شیوع عوامل خطر مهم بیماری های غیرواگیر در جمعیت میانسالان (افراد 30 تا 59 ساله) همزمان با چهار استان کشور، از امروز به مدت یک ماه در استان گیلان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: طرح مذکور از طریق تکمیل پرسشنامه های نرم افزاری، از سوی کارشناسان سلامت آموزش دیده (مرد و زن) با مراجعه به درب منازل در 11 شهرستان استان از جمله؛ آستانه اشرفیه، انزلی، تالش، رودسر، رودبار، رضوانشهر، صومعه سرا، فومن، لاهیجان، لنگرود و رشت در خوشه های منتخب به تعداد 300 نمونه انجام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیماری های غیر واگیر، عامل بیش از 53 درصد بار بیماری ها بوده افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «بررسی و تحلیل عوامل خطر در میانسالان» در گیلان

اجرای طرح «بررسی و تحلیل عوامل خطر در میانسالان» در گیلان