مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 10:202019-11-22سياسي

مردم مخالف ناامنی در کشور هستند/ قوانین به نفع تولید نیست


امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دنیا بداند خود مردم نمی گذارند ناامنی پیش بیاید و می دانند تخریب کار کیست و صف خود را از خرابکاران جدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه های امروز نماز جمعه مرکز استان که با حضور گسترده مردم برگزار شد، خطاب به دولت فعلی و دولت های آینده اعلام کرد: اگر می خواهید موفق باشید باید راه امام (ره) و رهبر انقلاب (مدظله العالی) را دنبال کنید.

وی افزود: اینان پدر انقلاب هستند و نسخه های الهی و آسمانی برای انقلاب می نویسند و همگی باید دستورات و توصیه های امام راحل و رهبر انقلاب را نصب العین قرار دهیم.

آیت الله علما با اشاره به اغتشاشات اخیر از مدیریت استان، نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برای مدیریت این مسأله تشکر کرد و یاد شهید جواهری را گرامی داشت و بیان داشت: آمریکایی ها خودشان می گویند دو سال است روی این موضوع کار می کنند؛ دنیا بداند خود مردم نمی گذارند ناامنی پیش بیاید و می دانند تخریب کار کیست و صف خود را از خرابکاران جدا کرده اند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با 2500 نفر از تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان، محور سخنان ایشان را توجه به ثروت ملی، امید نبستن به خارج، روی پای خود ایستادن و مصون سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مخالف ناامنی در کشور هستند/ قوانین به نفع تولید نیست

مردم مخالف ناامنی در کشور هستند/ قوانین به نفع تولید نیست