مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-22سياسي

اغتشاشگران از وارد کردن هیچ خسارتی ابا نداشتند


اغتشاشگران از وارد کردن هیچ خسارتی ابا نداشتند و آسیب های فراوان به اموال عمومی وارد کردند، اما مردم بساط آن ها را به سرعت جمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یحیی صالح نیا در خطبه های نماز جمعه امروز کن طی سخنانی گفت: دشمنان حیله های شیطانی خود را برای خسته کردن مردم ما از اسلام و انقلاب به کار بسته اند ولی غافل از اینکه کشور ما کشور امام زمان است و مردم در سخت ترین شرایط دست زا ارزش ها و آرمان های خود بر نمی دارد.

وی درادامه اضافه کرد: همین سال ها است؛ که وعده الهی تحقق یابد، کسی که تقوای خدای سبحان داشته باشد، خداوند برای او از هر اندوهی گشایشی و از هر تنگنایی، راهی فراهم خواهد کرد.

صالح نیا درادامه تصریح کرد :نیکوکاری مردم ما به همدیگر ما را از میدان جنگ اقتصادی دشمنان عبور خواهد داد.

احسان تولید کننده به مصرف کننده با ایجاد کیفیّت و احسان مصرف کننده به تولید کننده با خرید کالای ایرانی راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است، خدا با ما است و بینی مستکبرین عالم را به خاک خواهد مالید و ثروت و مکنت در روی زمین را به بندگان صالح خود خواهد سپرد.

امام جمعه کن درخطبه دوم گفت:شکر خدا مردم ما به شهادت رهبر فرزانه انقلاب در کوران حوادث و فتنه ها آب دیده گردیده اند و در بحران اخیر هم بسیار پخته عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران از وارد کردن هیچ خسارتی ابا نداشتند

اغتشاشگران از وارد کردن هیچ خسارتی ابا نداشتند