مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-22سياسي

دولتمردان معیشت مردم را مورد توجه ویژه قرار دهند


امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم توجه دولتمردان به معیشت و قدرت خرید مردم، گفت: اگر کسی در هر مسئولیتی چنین دلسوزی ندارد، ماندن وی در آن مسئولیت خیانت به جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: حضرت علی (ع) فرمودند مواظبت کنید که دنیا برای زندگی همیشگی شما آفریده نشده است و دنیا گذرگاه هست و در ادامه حضرت می فرمایند گرچه در مدت طولانی برخی ها در دنیا می می مانند ولی همه می دانند که هیچ کس برای زندگی ابدی دنیا خلق نشده است اگر می خواهیم حق این مطلب را ادا کنیم، باید رعایت تقوا را در زندگی در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به بحث نامه اعمال در قیامت ادامه داد: در این زمینه چند سوال مطرح هست که سوال اول این است که ما چند نامه عمل داریم و سوال دوم این است که میزان دقت در ثبت و ضبط اعمال ما چگونه است و سوال سوم این است که اینکه گفته می شود که نامه اعمال ما ثبت می شود، آیا همانند همین ثبت های دنیوی است یا خیر؟ امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که از دیدگاه قرآن کریم سه نوع نامه اعمال داریم، بیان داشت: یک نوع از آن عبارت است از کتاب واحدی که از اولین تا آخرین انسان اعمال شان در آن ثبت می شود یعنی برای همه انسان ها یک نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان معیشت مردم را مورد توجه ویژه قرار دهند

دولتمردان معیشت مردم را مورد توجه ویژه قرار دهند