مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 07:552019-11-22دانش

آغاز تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی/ داوطلبان به دانشگاه ها مراجعه کنند


مرحله تکمیل ظرفیت برای پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال 1398 آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقابل مشاهده است.

کلیه متقاضیان باید دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) بوده و یا حداکثر تا تاریخ 30 شهریور 98 نسبت به اخذ مدرک مربوط اقدام کرده باشند.

در صورتی که تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 از سوی مؤسسه میسر باشد، ثبت نام از داوطلبانی که تا تاریخ 30 بهمن 98 مدرک تحصیلی کاردانی (فوق دیپلم) خود را اخذ می کنند، با شروع تحصیل از بهمن ماه 1398 پس از ارائه مدرک مربوط بلامانع است.

اعلام هزینه ثبت نام و جزییات مراجعه به دانشگاه ها تمامی داوطلبان باید با هماهنگی دانشگاه ها و موسسات محل مراجعه بابت هزینه ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ 340 هزار ریال (34 هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

تمامی متقاضیان لازم است از پیش نویس تقاضانامه ثبت نام در این مرحله، که در لینک اطلاعیه سازمان سنجش قرار گرفته است پرینت تهیه کرده و پس از تکمیل به موسسه آموزش عالی مورد تقاضا ارائه کنند.

داوطلبان باید در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط از طریق دانشگاه/موسسه آموزش عالی در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی/ داوطلبان به دانشگاه ها مراجعه کنند

آغاز تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی/ داوطلبان به دانشگاه ها مراجعه کنند