مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 07:402019-11-22اقتصادي

دلار اندکی عقب رفت


ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای جهانی کمی کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، در معاملات روز جمعه بازارهای ارز، فضای معاملات بار دیگر کاملا تحت تاثیر اخبار مربوط به جنگ تجاری آمریکا و چین قرار گرفت.

در شرایطی که معامله گران امیدوار به موافقت طرف آمریکایی با درخواست طرف چینی برای برداشته شدن متقابل تعرفه های اضافی بر روی محصولات وارداتی از یکدیگر در فاز نخست توافق تجاری بودند، مجلس سنای آمریکا در اقدامی که به نگرانی ها از تشدید مجدد اختلافات دامن زد، با تصویب قطعنامه ای از تظاهرات داخلی هنگ کنگ حمایت کرد.

با این حال سخنگوی وزارت بازرگانی چین با ابراز تاسف نسبت به این مساله گفت که چین تمام تلاش خود را برای حل و فصل اختلافات تجاری با امریکا به کار خواهد بست.

امره اشپایتسر، تحلیل گر معاملات ارزی در موسسه وست پاک فارکس گفت: شاهد یک روز پرریسک بودیم و سیگنال های متضاد زیادی از محل جنگ تجاری دریافت کردیم.

به نظر می رسد اثرگذاری وقایع جنگ تجاری بر روی بازارهای جهانی کماکان در سطح بالایی قرار دارد.

چین و آمریکا درگیر یک جنگ تجاری طولانی مدت بوده اند که اکنون وارد شانزدهمین ماه خود شده است و از آن به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل کاهش رشد اقتصادی جهان نام برده می شود تا جایی که بانک جهانی، زیان این جنگ برای اقتصاد جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار اندکی عقب رفت

دلار اندکی عقب رفت