مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 07:302019-11-22اقتصادي

اعتراضات بنزینی، طبق سناریویی مشخص پیش می رود


نصرحق، فعال دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعتراضات بنزینی گفت: اعتراضات اخیر، در ابتدا با شعار های اقتصادی شروع شد و تاکید معترضان بر گرانی قیمت بنزین بود، - فعال دانشجویی استان خوزستان گفت: اعتراضات و اغتشاشات کنونی که در خیابان ها شاهد آن هستیم، کاملا مدیریت شده است و طبق سناریویی مشخص پیش می رود.

نصرحق، فعال دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعتراضات بنزینی گفت: اعتراضات اخیر، در ابتدا با شعار های اقتصادی شروع شد و تاکید معترضان بر گرانی قیمت بنزین بود، اما بعد از ساعاتی این اعتراضات از حالت مردمی خارج شد و عده ای منافق آن را به دست گرفتند و اعتراضات مسالمت آمیز را به اعتراض خشونت آمیز تبدیل کردند.

نصرحق اضافه کرد: معترضان با سردادن شعار های ضدنظام و انقلاب، اعتراضات خود را ادامه دادند و عده ای از اشرار و اراذل و اوباش در این اغتشاشات حضور داشتند و مردم عادی به محض اطلاع از این جریان، دیگر در این اعتراض ها حضور پیدا نکردند و حتی مخالف آن بودند.

فعال دانشجویی استان خوزستان ابراز کرد: اغتشاشات کنونی که در خیابان ها شاهد آن هستیم، کاملا مدیریت شده است و طبق سناریویی مشخص پیش می رود چرا که این اشرار از عده ای خاص دستور می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات بنزینی، طبق سناریویی مشخص پیش می رود

اعتراضات بنزینی، طبق سناریویی مشخص پیش می رود