مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 06:502019-11-22سياسي

آغاز مراسم تشییع پیکر سردار حاجی محمدزاده


مراسم تشییع پیکر شهید سردار ابراهیم حاجی محمدزاده با حضور با شکوه همرزمان شهید و مردم قدرشناس آغاز شد.

- مراسم تشییع پیکر مجاهد خستگی ناپذیر شهید سردار ابراهیم حاجی محمدزاده از نیرو های موثر در شکل گیری دفتر سیاسی سپاه با حضور با شکوه هم رزمانش و مردم قدرشناس در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی آغاز شد.

این شهید گران قدر روز چهارشنبه گذشته پس از سال ها مجاهدت در راه دفاع از میهن و انقلاب اسلامی، بعد از یک دوره بیماری در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در یادداشتی به بیان بخشی از مجاهدت های این سرباز ولایت در عرصه های مسئولیت اشاره کرده که به این شرح است:زمانی که دفتر سیاسی سپاه، کار ثبت جزء به جزء وقایع جنگ را شروع کرد، کمتر کسی فکرش را می کرد که تاریخ نگاران و راویان صحنه نبرد، گنجینه ای کم نظیر از وقایع آن دوران مشعشع را پدید آورند تا امروز برای تلاشگران عرصه تاریخ نگاری دفاع مقدس، چون دری گرانبها مورد توجه واقع شود.

در این میان، نقش بی بدیل سردار ابراهیم حاجی محمدزاده که آن موقع مسئول دفتر سیاسی سپاه و عضو شورای عالی سپاه بود، در بنیانگذاری، ایجاد، تداوم و حفظ این روند تاریخی هیچ گاه از حافظه مردان جنگ رفته و تاریخ نگاران صحنه های حماسه و فداکاری ملت ایران، پاک نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم تشییع پیکر سردار حاجی محمدزاده

آغاز مراسم تشییع پیکر سردار حاجی محمدزاده