مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 06:452019-11-22سياسي

جنایتکاران اکنون دم از حقوق بشر می زنند/نقشه دشمنان نقش برآب شد


یک مرجع تقلید عالم تشیع با بیان اینکه کسانی که خودشان ظلم و جنایت می کنند دم از حقوق بشر می زنند، گفت: کسانی که هشت سال در جنگ تحمیلی، بمب هایشان بر سر ملت ایران ریخت امروز دلشان به حال مردم ایران سوخته است.

- ایسنا/قم یک مرجع تقلید عالم تشیع با بیان اینکه کسانی که خودشان ظلم و جنایت می کنند دم از حقوق بشر می زنند، گفت: کسانی که هشت سال در جنگ تحمیلی، بمب هایشان بر سر ملت ایران ریخت امروز دلشان به حال مردم ایران سوخته است.

آیت الله نوری همدانی شامگاه گذشته مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره) که در دارالقرآن و بیت ایشان برگزار شد، گفت: دشمنان درکی از حضور اسلام در دل مردم مردم ما ندارند.

وی افزود: اسراییل، اروپا، آمریکا و کسانی که هشت سال در جنگ تحمیلی، بمب هایشان بر سر ملت ایران ریخت امروز دلشان به حال مردم ایران سوخته است.

این استاد برجسته حوزه ادامه داد: دشمنان با کمک منافقان و سلطنت طلبان و سرمایه گذاری فراوان خواستند جریانی ایجاد کنند تا کار نظام تمام شود ولی این نشانه عدم درک آنان از عشق ملت ایران به اسلام است زیرا اسلام در عمق وجود مردم نفوذ دارد و مردم از اسلام حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: امروز دیگر مشت دشمنان باز شده است، آن ها هزینه های زیادی کردند و به نتیجه نرسیدند و اگر باز هم نقشه بکشند ذلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایتکاران اکنون دم از حقوق بشر می زنند/نقشه دشمنان نقش برآب شد

جنایتکاران اکنون دم از حقوق بشر می زنند/نقشه دشمنان نقش برآب شد