مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 06:302019-11-22سياسي

فرهنگ تعاونی و حمایت از بخش خصوصی تقویت و ترویج شود


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار ترویج و تقویت فرهنگ بخش خصوصی و تعاونی و حمایت از فعالان این بخش در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پنجشنبه شب در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و بازرگانان مازندران، اظهار کرد: تولیدکنندگان در عرصه جنگ اقتصادی با روحیه بسیجی، جهادی و استشهادی از کیان و بنیه اقتصادی نظام جمهوری اسلامی دفاع شایسته موجب رضایت خداوند، امام زمان(عج) و رهبری می کنند.

وی افزود: باید از تولیدکنندگانی که در این شرایط سخت اقتصادی عرصه را رها نکردند و حاضر نشدند تا پول خود را در بانک گذارده و سود آن را بدون دردسر استفاده کنند و از سوی دیگر بسیاری از خانواده ها را بدون نان بگذارند تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران وابستگی به دولت و نفت را دو مشکل اصلی اقتصاد برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر بنا است به فرموده رهبر معظم انقلاب تولیدکنندگان افسران میدان جنگ اقتصادی باشند، این افسر با دست بسته چه کاری می تواند انجام دهد بنابراین باید موانع را بر طرف ساخت.

این مسئول اضافه کرد: هر معلولی دارای علتی و هر عارضه ای دارای مسئله است که باید به جای برخورد با معلول و عارضه ها، علت ها و مسائل را یافته و با آن برخورد کنیم در این شرایط وابستگی به نفت و دولت، دو مسئله اصلی اقتصاد کشور ما است که کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ تعاونی و حمایت از بخش خصوصی تقویت و ترویج شود

فرهنگ تعاونی و حمایت از بخش خصوصی تقویت و ترویج شود