موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 05:552019-11-22اقتصادي

کمیته ای جهت رصد هزینه کرد درآمد بنزین تشکیل شود


لازم است کمیته ای تشکیل شود تا نحوه هزینه کرد ما به التفاوت افزایش قیمت بنزین از سوی دولت را رصد کند.

- عبدالحمید خدری در گفتگو با در واکنش به افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: یکی از اهداف احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین جلوگیری از قاچاق سوخت است.

وی تاکید کرد: البته سهمیه بندی بنزین یکی از راه های جلوگیری از قاچاق سوخت است اما کافی نیست و باید اقدامات اساسی دیگری هم در این راستا مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در این روزها تاکید می کند که مابه التفاوت افزایش قیمت بنزین را عینا به اقشار کم درآمد جامعه در قالب طرح حمایت معیشتی پرداخت می کند که امیدواریم این کار به صورت دقیق انجام شود.

خدری بیان کرد: همچنین نکته حائز اهمیت دیگر آن است که نهادهای نظارتی باید تدابیری را اتخاذ کنند تا با نظارت های خود مانع افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات به تبع افزایش قیمت بنزین شوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است کمیته ای متشکل از مسئولان سه قوه تشکیل شود تا دولت دقیقا توضیح دهد که ما به التفاوت افزایش قیمت بنزین را در چه اموری هزینه کرده است چرا که تاکید آنان بر این است که ریال به ریال این منبع به اقشار کم درآمد جامعه پرداخت می شود و دولت باید این مسئله را رعایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ای جهت رصد هزینه کرد درآمد بنزین تشکیل شود

کمیته ای جهت رصد هزینه کرد درآمد بنزین تشکیل شود