مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 05:302019-11-22دانش

جهادگران دانشگاه آزاد اندیمشک آذرماه به اردوی جهادی اعزام می شوند


مجید میردورقی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اندیمشک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری اردوی جهادی گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی واحد اندیمشک حدود 3 سال است که در یکی از مناطق محروم به عنوان منطقه هدف، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اندیمشک گفت: 30 دانشجوی جهادگر خواهر و برادر دانشگاه آزاد اندیمشک به منظور برگزاری دور جدید اردوی جهادی در روستای ده ایجی، آذرماه به این منطقه اعزام می شوند.

مجید میردورقی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اندیمشک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری اردوی جهادی گفت: گروه جهادی بسیج دانشجویی واحد اندیمشک حدود 3 سال است که در یکی از مناطق محروم به عنوان منطقه هدف، اردو برگزار می کند.

این اردو تا زمانی که لازم باشد به طور مداوم برگزار می شود.

میردورقی اضافه کرد: این اردو در روستای ده ایجی در نزدیکی اندیمشک برگزار می شود و در عرصه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغالزایی در این منطقه فعالیت داریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اندیمشک با اشاره به اینکه این تشکل دانشجویی دارای چند تیم جهادی است که در بازه های زمانی مختلف به این منطقه اعزام می شوند، ابراز کرد: حدود 30 دانشجوی جهادگر خواهر و برادر دانشگاه آزاد اندیمشک به منظور برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه آزاد اندیمشک آذرماه به اردوی جهادی اعزام می شوند

جهادگران دانشگاه آزاد اندیمشک آذرماه به اردوی جهادی اعزام می شوند