مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 05:252019-11-22اقتصادي

بارندگی های اخیر عامل اصلی افزایش قیمت/ از هفته بعد قیمت به حالت قبل بازمی گردد


یک مقام مسوول در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که علت افزایش قیمت گوجه فرنگی در بازار کاهش برداشت محصول به دلیل بارندگی های روزهای اخیر بوده و از ابتدای هفته آینده قیمت ها به حالت سابق بازمی گردد.

- محققی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بارندگی های چند روز گذشته کشاورزان محصولات خود را برداشت نکردند و در رسیدن محصول به بازار نیز تاخیر به وجود آمد اما با کاهش بارندگی ها ظرف روزهای آینده کشاورزان در جنوب کشور برداشت محصولات خود را از سر گرفتند و با رسیدن این محصولات به بازار در روزهای ابتدایی هفته آینده قیمت به حالت سابق بازمی گردد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی درباره تاثیر صادرات این محصول در افزایش قیمت آن در بازار داخلی توضیح داد: سیاست گذاری درباره صادرات کالا بر عهده وزارت صمت است، اما با توجه به بالا بودن میزان برداشت گوجه فرنگی در کشور و خرید آن از کشاورزان مشکلی برای تامین نیاز داخلی در این حوزه وجود نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته قیمت گوجه فرنگی در بازارهای داخلی افزایش پیدا کرد و به مرز 12 هزار تومان در هر کیلو نیز رسید.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار: گوجه فرنگی ارزان می شود رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار نیز با بیان اینکه بارندگی های اخیر و از بین رفتن برخی از محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی های اخیر عامل اصلی افزایش قیمت/ از هفته بعد قیمت به حالت قبل بازمی گردد

بارندگی های اخیر عامل اصلی افزایش قیمت/ از هفته بعد قیمت به حالت قبل بازمی گردد