مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 23:052019-11-21سياسي

لزوم شفافیت مسئولان با مردم/ مذاکره مشکلات کشور را حل نمی کند


مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نظامی با اشاره به اینکه مذاکره راه حل مشکلات کشور نیست بر لزوم شفاف بودن مسئولان در مسائل مختلف با مردم تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره 92 هزار شهید بسیجی کشور در مسجد جامع صومعه سرا با اشاره به پنج معیار انقلابی بودن و ماندن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: مسئولان باید این معیارها را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی پایبندی به ارزش های انقلاب و اسلام را یکی از معیارها عنوان کرد و افزود: ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم مهم ترین رکن این معیار محسوب می شود.

در این باره همانگونه که در هزار و 400 سال پیش زرق و برق دشمن نتوانست بر اراده امام حسین (ع) و بعد از ایشان بر حضرت زینب (س) و سپس بر شهدا تأثیر بگذارد نباید امروز نیز بر مسئولان تأثیرگذار باشد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نظامی در ادامه با اشاره به اینکه پایبندی به استقلال کشور معیار دیگر انقلابی بودن و ماندن است، گفت: 27 کشور اسلامی در منطقه غرب آسیا حضور دارند که از این تعداد انتقال قدرت در 20 کشور موروثی است و رهبران این کشورها برای حفظ جایگاه خود بخشی از اراضی سرزمینی خود را برای ایجاد پایگاه های نظامی به کشورهای همانند آمریکا داده اند که حضور این پایگاه ها به استقلال آنها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شفافیت مسئولان با مردم/ مذاکره مشکلات کشور را حل نمی کند

لزوم شفافیت مسئولان با مردم/ مذاکره مشکلات کشور را حل نمی کند