مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 22:252019-11-21ورزشي

میزبانی قم از 3 رویداد فوتبالی و فوتسالی در نخستین روز آذر


مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم در نخستین روز آذر ماه از سه رویداد مهم فوتبال و فوتسال دسته اول و برتر باشگاه های کشور میزبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نماینده های فوتبال و فوتسال استان قم این هفته در سه بازی حساس داخل خانه رقابت های لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور از حریفان خود پذیرایی می کنند، بازی هایی که امتیازات آنها برای نمایندگان قم به منظور ارتقاء جایگاه در جدول لیگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بازی های رده سنی جوانان و امید باشگاه های کشور طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در نخستین روز آذر ماه پیگیری می شود و نماینده های فوتبال قم در دو دیدار حساس به مصاف رقبای خود از بروجرد و اراک خواهند رفت اما تیم نوجوانان افشید قم این هفته استراحت می کند.

جدال جوانان افشید قم با وحدت بروجرد تیم فوتبال جوانان افشید قم که در سال 1396 در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور داشت و سال گذشته در مرحله گروهی از صعود بازماند، این هفته دومین بازی خود را در هفته دوم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران در خانه خود برابر نماینده فوتبال استان لرستان انجام خواهد داد.

فوتبالیست های جوان قمی در مجموع دیدارهای این فصل لیگ دسته اول جوانان عملکرد متوسطی داشته اند و برای اینکه اوضاع خوبی در جدول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی قم از 3 رویداد فوتبالی و فوتسالی در نخستین روز آذر

میزبانی قم از 3 رویداد فوتبالی و فوتسالی در نخستین روز آذر