مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 22:152019-11-21اجتماعي

بازمانده از تحصیل ها شناسنامه دار می شوند/ 3 دهک درآمدی بیشتر درمعرض بازماندگی اند


«گسترش عدالت آموزشی»، «افزایش دسترسی همه کودکان به چرخه آموزش» و .

؛ واژگانی که این روزها در پی افزایش آگاهی ها درخصوص تاثیر آموزش و پرورش بر زندگی مورد توجه کارشناسان و سیاستمداران قرار گرفته است اما با وجود تلاش های صورت گرفته برای افزایش پوشش تحصیلی .

- بازمانده از تحصیل ها شناسنامه دار می شوند/ 3 دهک درآمدی بیشتر درمعرض بازماندگی اند گسترش عدالت آموزشی ، افزایش دسترسی همه کودکان به چرخه آموزش و .

؛ واژگانی که این روزها در پی افزایش آگاهی ها درخصوص تاثیر آموزش و پرورش بر زندگی مورد توجه کارشناسان و سیاستمداران قرار گرفته است اما با وجود تلاش های صورت گرفته برای افزایش پوشش تحصیلی همچنان برخی از کودکان به دلایل مختلف از جمله فقر اقتصادی، معلولیت، دوری از مدرسه، مشکلات فرهنگی و غیره از دسترسی به آموزش محروم هستند.

وزارت رفاه در راستای کاهش فقر آموزشی، اجرای طرح شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل را با همکاری وزارت آموزش و پرورش از سال 97-1396 برای بازگشت به مدرسه آغاز کرد که در همین زمینه احمد میدری در گفت وگویی با خبرگزاری ایسنا به تشریح پرونده این کودکان و نحوه عودت آنها به مدارس پرداخت.

وی به تبیین اقدامات و عملکرد این وزارتخانه در اجرای طرح شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی کشور پرداخت و اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازمانده از تحصیل ها شناسنامه دار می شوند/ 3 دهک درآمدی بیشتر درمعرض بازماندگی اند

بازمانده از تحصیل ها شناسنامه دار می شوند/ 3 دهک درآمدی بیشتر درمعرض بازماندگی اند