مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 21:052019-11-21فرهنگي

فعالیت 800 گروه نمایشی از 320 شهرستان کشور


مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور با اشاره به فعالیت هنرهای نمایشی در 320 شهرستان گفت: 800 گروه نمایش در این شهرستان ها فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حمید نیلی شامگاه پنج شنبه در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر خراسان شمالی به فعالیت 800 گروه نمایشی در انجمن هنرهای نمایشی کشور اشاره و اظهار کرد: در انجمن هنرهای نمایشی ایران حدود 320 شهرستان مشغول کار هستند و 800 گروه در این انجمن حضور دارند.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور گفت: یکی از نکاتی که در این نوع برنامه ها می تواند کمک به فرهنگ ایران اسلامی کند این است که خرده فرهنگ ها و آداب رسوم هر فرهنگ در این نوع کارها گنجانده شود.

استقبال مردم، بزرگترین پشتوانه تئاتر خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: استقبال مردم، بزرگترین پشتوانه تئاتر استان است که یکی از سرمایه های اصلی حساب می شود.

حسین فرخنده اظهار کرد: بسیار جای افتخار دارد که در جشنواره های بین المللی فجر، هنرمندان استان خراسان شمالی می درخشند و حضور هنرمندان استان در جشنواره و مراسمات کشوری حاکی از اعتمادبه نفس و تلاش زیاد مردم این استان است.

وی خاطرنشان کرد: شاهد رشد و گستردگی تئاتر استان و شهرستان بجنورد هستیم، اگر در سالیان قبل از تئاتر استان می خواستیم صحبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 800 گروه نمایشی از 320 شهرستان کشور

فعالیت 800 گروه نمایشی از 320 شهرستان کشور