مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 20:552019-11-21ورزشي

میرهاشم حسینی و یک پله تا المپیک


تکواندوکاری که با سیاسی کاری اجازه حضور در رقابت های جهانی را نیافت، حالا شانس المپیکی شدن را برای خودش دست و پا کرده، میرهاشم حسینی همان تکواندوکاری است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از فدراسیون تکواندوی کشور، تکواندوکاری که با سیاسی کاری اجازه حضور در رقابت های جهانی را نیافت، حالا شانس المپیکی شدن را برای خودش دست و پا کرده، میرهاشم حسینی همان تکواندوکاری است که چند ماه قبل با کارشکنی سفارت انگلیس نتوانست روادید حضور در مسابقات جهانی منچستر را بگیرد، جایی که بالاترین امتیازات المپیکی را داشت و تقریبا تکلیف سهمیه المپیک 2020 توکیو هم روشن می شد.

این تکواندوکار آماده و پرامید ایران انگیزه خود را از دست نداد و کمتر از یک ماه بعد، در نخستین مرحله رقابت های گرندپری (جایزه بزرگ) سال 2019 در رم از غفلت حریفان نهایت استفاده را برد و قهرمان شد.

اما این جوان 20 ساله اهل میانه، که با کارشکنی انگلیسی ها در میدان جهانی غایب بود، طی یک سال گذشته با طلای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و طلای مسابقات یونیورسیاد 2019 دانشجویان جهان در کانون توجه دنیای تکواندو قرار گرفته است.

حسینی همچنین یکی از 6 تکواندوکار اعزامی ایران به مرحله دوم رقابت های گرندپری (جایزه بزرگ) چیبای ژاپن بود که با کسب عنوان قهرمانی مسابقات، 40 امتیاز به رده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرهاشم حسینی و یک پله تا المپیک

میرهاشم حسینی و یک پله تا المپیک