مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 19:552019-11-21سياسي

وقف، مرهمی بر مشکلات جامعه قرآنی/ تعطیلی 50 درصد مؤسسات قرآنی


مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با بیان اینکه در وقف قرآنی ضعف داریم، گفت: حمایت واقفان راهکاری برای مرهم نهادن بر مشکلات جامعه قرآنی استان است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با بیان اینکه در وقف قرآنی ضعف داریم، گفت: حمایت واقفان راهکاری برای مرهم نهادن بر مشکلات جامعه قرآنی استان است.

روح الدین بلواسی در جمع خبرنگاران، عدم وجود وقف قرآنی و ورود خیران به حوزه قرآنی را از مهم ترین مشکلات فعالیت های قرآنی در استان برشمرد و اظهار کرد: کار فرهنگی برای ورود خیرین به حوزه قرآنی صورت نگرفته است و ما نسبت به استان های دیگر در وقف قرآنی ضعف های زیادی داریم.

وی حمایت واقفان و خیران به صورت شفاف را راهکاری برای مرهم نهادن بر مشکلات جامعه قرآنی استان لرستان دانست و افزود: راه برون رفت از مشکلات مؤسسات قرآنی حمایت خیران و واقفان به صورت شفاف است.

بلواسی در ادامه با اشاره به پاره ای مشکلات مؤسسات قرآنی لرستان، ادامه داد: در حال حاضر مؤسسات قرآنی که در سطح شهرهای استان لرستان فعالیت دارند دو دسته هستند که یک دسته آن ها مجوز فعالیت خود را از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده اند و دسته دوم هم مؤسساتی هستند که مجوز فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف، مرهمی بر مشکلات جامعه قرآنی/ تعطیلی 50 درصد مؤسسات قرآنی

وقف، مرهمی بر مشکلات جامعه قرآنی/ تعطیلی 50 درصد مؤسسات قرآنی