مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 19:302019-11-21سياسي

تعمیر 2500 مسکن مددجویان سیل زده پلدختر/ 300 واحد احداثی تحویل می شود


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در جریان سیل فروردین ماه سال جاری 2 هزار و 538 واحد مسکونی مددجویان سیل زده شهرستان پلدختر تعمیر و بازسازی شد.

- پلدختر- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در جریان سیل فروردین ماه سال جاری 2 هزار و 538 واحد مسکونی مددجویان سیل زده شهرستان پلدختر تعمیر و بازسازی شد.

سید مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان سیل زده شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در جریان سیل فروردین ماه سال جاری 2 هزار و 538 واحد مسکونی مددجویان سیل زده شهرستان پلدختر تعمیر و بازسازی شد، اظهار داشت: این واحدهای مسکونی که بر اثر سیل و آسیب امکان اسکان در آنها وجود نداشت، تعمیر و مرمت شده و در کوتاه ترین زمان یعنی پایان مرداد ماه سال جاری با کمک کمیته امداد، خیران و کسانی که توان کمک داشتند بازسازی شدند.

وی افزود: در جریان وقوع سیل 2 هزار و 107 واحد مسکونی در سطح استان به صورت صد درصد تخریب شدند که در این سفر 500 واحد احداثی آن بصورت رسمی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: 300 واحد دیگر نیز از این تعداد ظرف یک ماه آینده، تکمیل و تحویل مددجویان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر 2500 مسکن مددجویان سیل زده پلدختر/ 300 واحد احداثی تحویل می شود

تعمیر 2500 مسکن مددجویان سیل زده پلدختر/ 300 واحد احداثی تحویل می شود