مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 15:502019-11-21اقتصادي

مراکز نیکوکاری استان سمنان 2 برابر شد


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تعداد مراکز نیکوکاری در این استان دو برابر شد، گفت: هم اکنون 63 مرکز نیکوکاری در استان مشغول به فعالیت هستند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمد قوسی در نشست مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با مسؤولان و امنای مراکز نیکوکاری استان ضمن بیان اینکه تعداد مراکز نیکوکاری استان سمنان از 32 مرکز در سال گذشته به 63 مرکز در سال جاری افزایش یافته است، تأکید کرد: این افزایش تقریباً دو برابری سبب می شود تا بتوانیم شاهد ارائه خدمات خوب به نیازمندان باشیم.

وی درباره مزیت های مراکز نیکوکاری استان سمنان، گفت: یکی از ویژگی های این نهادها، مشارکت مردم، اعتماد عمومی، شناخت ظرفیت های هر منطقه و استفاده از ظرفیت های استان در ارتقای زندگی نیازمندان است.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: مشارکت مردم استان در کمک به نیازمندان از 10 میلیارد و 400 میلیون تومان در هفت ماهه اول سال 97 به 24 میلیارد و 600 میلیون تومان در هفت ماهه نخست سال 98 افزایش یافته است.

قوسی با اشاره به اینکه کل صدقات تعهد شده از سوی کمیته امداد استان سمنان در سال جاری پنج میلیارد تومان است، تصریح کرد: در هفت ماهه سال جاری، مراکز نیکوکاری چهار میلیارد و 200 میلیون تومان کمک از سوی مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز نیکوکاری استان سمنان 2 برابر شد

مراکز نیکوکاری استان سمنان 2 برابر شد