مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 15:452019-11-21حوادث

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر توسط پلیس کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 320 کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری 115 بخش زهکلوت و 240 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان فاریاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری 115 بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب در پی کسب خبری مبنی بر قصد قاچاقچیان برای عبور از این منطقه، در محدوده روستای چاه علیشاه مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران مستقر در این محدوده حوالی نیمه شب به سه دستگاه خودرو که اقدام به دور زدن پایگاه رزمی پلیس این منطقه کردند، مشکوک شده و در ادامه در یکی از مسیرها به آنان دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: سرنشینان این خودروها با افزایش سرعت به مسیر خود ادامه دادند و نهایتا در مواجهه با تعقیب و مراقبت پلیس، پس از عبور از محدوده گل میخ گذاری شده با تیراندازی به سمت ماموران با استفاده از تاریکی شب و تپه های اطراف از دید ماموران خارج شدند.

ناظری تصریح کرد: از دو دستگاه خودروی بر جای مانده از قاچاقچیان 320 کیلو تریاک به همراه یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد که تلاش برای پاکسازی منطقه و دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر توسط پلیس کرمان

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر توسط پلیس کرمان