مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:402019-11-21سياسي

امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش و بنیاد حفظ آثار


تفاهم نامه همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به امضا رسید.

- ، در اجرای راهکار 4 ـ 2 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحقق مأموریت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با هدف ترویج و نهادینه سازی معارف دفاع مقدس، مصوب مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تفاهم نامه همکاری بین محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس منعقد شد.

این تفاهم نامه با سه هدف صیانت از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی و نکوداشت هشت سال دفاع مقدس، جریان سازی و فرهنگ سازی ارزش های دفاع مقدس در بین دانش آموزان و فرهنگیان و نهایتا حفظ ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، مقاومت و ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی در بین دانش آموزان و فرهنگیان به امضا رسیده است.

بر اساس این تفاهم نامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس متعهد شد تا همکاری لازم جهت حمایت از تجهیز کتاب خانه های مدارس به کتاب های دفاع مقدس و ارزش های آن، صورت گیرد.

همچنین تهیه گزارش و مستندسازی نقش دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس؛ مشارکت مؤثر و حمایت در طرح نهضت اکران مردمی به منظور نمایش گسترده و هدفمند آثار سینمایی و هنر های نمایشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش و بنیاد حفظ آثار

امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش و بنیاد حفظ آثار