مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:402019-11-21سياسي

رفع تمام مشکلات شهر رشت بر عهده شهرداری نیست


شهردار رشت با اشاره به اینکه متاسفانه این شهر هنوز درگیر رفع مسائل جزیی در حوزه زیرساختی است، گفت: رفع تمام مشکلات شهر رشت بر عهده شهرداری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر حاج محمدی امروز (پنجشنبه) در پنجاه و دومین نشست توسعه با موضوع تحقق رویکرد شهر خلاق گذر از کمیت به کیفیت در شهرها در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با اشاره به انتخاب رشت به عنوان شهر خلاق خوراک یونسکو از سال 2015، اظهار کرد: متاسفانه برای این عنوان در رشت اقدامات خوبی انجام نشده و تنها سفر خارجی در این زمینه انجام شده است.

حاج محمدی با انتقاد از عدم برگزاری سمینار و فستیوال های مرتبط با عنوان رشت شهر خلاق خوراک و با اشاره به نشست شهرداری رشت با نمایندگانی از شهر یانگ جوی چین، افزود: در این نشست از تجربه این شهر در زمینه شهر خلاق خوراک بهره مند شدیم.

وی با بیان اینکه در این شهر پس از کسب این عنوان هرساله هشت فستیوال برگزار می شود، تأکید کرد: دولت چین حمایت های لازم از عنوان شهر خلاق خوراک در راستای ایجاد فضای مناسب کسب و کار را انجام داده و تسهیلات لازم را در اختیار بسیاری از سرآشپزان توانمند قرار می دهد تا بتوانند نسبت به توسعه صنعت غذایی و جذب گردشگر با این محوریت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تمام مشکلات شهر رشت بر عهده شهرداری نیست

رفع تمام مشکلات شهر رشت بر عهده شهرداری نیست