مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:152019-11-21سياسي

هدف باید تسهیل و تسریع جریان خدمت به حضرت رضا(ع) باشد


رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مهم ترین مسئولیتی که برعهده مدیران، کارکنان و خادمان آستان مقدس حضرت رضا(ع) قرار داده شده، تسهیل و تسریع جریان خدمت به زائران است و باید در این زمینه گام برداریم.

- هدف باید تسهیل و تسریع جریان خدمت به حضرت رضا(ع) باشد رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مهم ترین مسئولیتی که برعهده مدیران، کارکنان و خادمان آستان مقدس حضرت رضا(ع) قرار داده شده، تسهیل و تسریع جریان خدمت به زائران است و باید در این زمینه گام برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در آیین شکرانه خدمت که در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم نمایندگان اقشار مختلفی حضور یافته اند که در ایام دهه پایانی صفر لباس خادمی بر تن کرده بودند تا به شعار همه خادم الرضاییم جامه عمل بپوشانند.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: توفیق خدمت به زائران امام رضا(ع) پاداش بزرگی به همه خدمت رسانان بود، اما به رسم حق شناسی از اقشار خدمت رسان مراسمی جهت تقدیر از افرادی که در دستگاه های مختلف منشأ خدمت رسانی بوده اند، برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف باید تسهیل و تسریع جریان خدمت به حضرت رضا(ع) باشد

هدف باید تسهیل و تسریع جریان خدمت به حضرت رضا(ع) باشد