مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 14:102019-11-21سياسي

رفتار اخلاقی «میرزا جوادآقا تهرانی» نمونه عملی سیره اهل بیت(ع) بود


مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: رفتار اخلاقی «میرزا جوادآقا تهرانی» نمونه عملی سیره اهل بیت(ع) بود.

- رفتار اخلاقی میرزا جوادآقا تهرانی نمونه عملی سیره اهل بیت(ع) بود ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: رفتار اخلاقی میرزا جوادآقا تهرانی نمونه عملی سیره اهل بیت(ع) بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مرویان حسینی، امروز 30 آبان ماه در نشست اخلاق و تربیت آیت الله میرزا جواد آقا تهرانی که در محل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: در دنیای کنونی معنویت گرایی و اخلاق یک جریان جاری فردی و اجتماعی است، تمایل به رفتارهای اخلاقی و ارتباط با خداوند و سلوک معنوی هم از فطرت انسان مایه می گیرد و هم در طی تاریخ توسط بزرگان مطرح شده است.

وی افزود: در دنیای کنونی شخصیت های مختلف، مکاتب گوناگون و جریان های مختلف با شعار اخلاق و معنویت برای خود مراکز، موسسات، پیروان، آثار، سلوک و مناسبت هایی را ایجاد کرده اند.

مرویان خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که در آموزه های ادیان الهی و به ویژه فرهنگ غنی اسلامی تاکید بر اخلاق و معنویت یک اصل جدی و قابل توجه است، اما تمایز اسلام و به ویژه مکتب اهل بیت(ع) با دیگران آن است که در سایه سار شخصیت معصومان، عالمان و اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار اخلاقی «میرزا جوادآقا تهرانی» نمونه عملی سیره اهل بیت(ع) بود

رفتار اخلاقی «میرزا جوادآقا تهرانی» نمونه عملی سیره اهل بیت(ع) بود