مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 13:552019-11-21پزشكي

آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار شد


آزمون استخدامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با شرکت 108 هزار داوطلب از سراسر کشور برگزار شد.

- آقای سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه برپایی آزمون استخدام کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: به منظور تأمین نیروی انسانی برای بیمارستان های جدید و مراکز در حال توسعه، ​از سازمان امور استخدامی کشور درخواست 40 هزار نیروی جدید کرده بودیم که با به کارگیری 10 هزار نفر موافقت شده بود.

وی افزود: امروز آزمون در سراسر کشور برگزار شد و پذیرفته شدگان آن در نقاط مختلف مشغول به کار خواهند شد، 26 درصد از پذیرفته شدگان در مناطق محروم جذب می شوند.

آقای تقوی نژاد گفت: حدود 5 هزار و 400 نفر از شرکت کنندگان ایثارگر هستند که طبق قانون جدید آن ها هم باید در آزمون شرکت می کردند و از مجموع 10 هزار نیرویی که بناست به کار گرفته شوند 25 درصد از ایثارگران خواهند بود.

وی افزود: از این 10 هزار نفر حدود 4 هزار نفر پرستار هستند و مابقی در سایر رشته ها استخدام می شوند که در مجموع برای بیش از 50 رشته فعالیت استخدام خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: نتیجه آزمون در ماه دی اعلام می شود و امیدواریم پذیرفته شدگان تا پایان امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار شد

آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار شد