مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-21بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه: ‎پومپئو خود را از تفکرات قرن هجدهمی رها کند


‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر عدم تعارض شهرک سازی در اراضی اشغالی کرانه باختری با قوانین بین المللی را به شدت رد و محکوم کرد و آن را .

- ‎موسوی گفت: در قرن بیست و یکم نه آمریکا قدرت فائقه است و نه دیگر کسی نقض قوانین بین المللی توسط صاحبان قدرت را می پذیرد.

‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید عباس موسوی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر عدم تعارض شهرک سازی در اراضی اشغالی کرانه باختری با قوانین بین المللی را به شدت رد و محکوم کرد و آن را تاکیدی مجدد بر شراکت آمریکا در اشغال سرزمین فلسطین و جنایت های این رژیم در فلسطین و نیز اشغال و نقض حاکمیت کشور های همسایه فلسطین توصیف کرد.



موسوی با اشاره به اینکه اقدامات و اظهارات آمریکایی ها در خصوص فلسطین نقض صریح قوانین بین المللی است، خواستار تحرک مجامع بین المللی در مخالفت و مقابله با آن شد.



وی با اشاره به اینکه سرزمین فلسطین از آن مردم فلسطین است، گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر است و تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی سرزمین فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه: ‎پومپئو خود را از تفکرات قرن هجدهمی رها کند

سخنگوی وزارت خارجه: ‎پومپئو خود را از تفکرات قرن هجدهمی رها کند