مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:452019-11-21اقتصادي

همکاری با هدف کارآفرینی بر بستر فناوری های نوین


تفاهم نامه همکاری چندجانبه بین وزارت میراث فرهنگی، وزارت تعاون و بنیاد ملی توسعه فناوری به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی؛ این تفاهم نامه امروز پنجشنبه 30 آبان 98 در حاشیه افتتاح بنیاد ملی توسعه فناوری و با حضور آقای محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانم پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید.

تفاهم نامه چندجانبه همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی توسعه فناوری، با امضای خانم پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آقای عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای عباس نوروزی رییس هیأت مدیره بنیاد ملی توسعه فناوری، رسمیت یافت.

این تفاهم نامه در راستای همکاری در ارتقای زیست بوم توسعه کارآفرینی بر بستر فناوری های هوشمند مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاک چین از طریق ایجاد توکن و رمز ارز میراث به امضای مسؤولانی از دستگاه های ذی نفع رسید.

بر اساس این تفاهم نامه همکاری در ایجاد زیرساخت های قانونی و دریافت مجوز های لازم در خصوص موضوع موردتوافق، اطلاع رسانی در مورد استفاده از رمز ارز میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با هدف کارآفرینی بر بستر فناوری های نوین

همکاری با هدف کارآفرینی بر بستر فناوری های نوین