مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-21سياسي

راهیان نور، بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اردوهای راهیان نور را کلاس درس بیان حقایق جنگ و بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در نخستین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور گفت: هزینه برای راهیان نور مصداق بارز سرمایه گذاری است و از زمان آغاز طرح راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب و جنوب همه ساله حضور داشتم و شاهد عینی تاثیرگذاری آموزه های دفاع مقدس در خانواده ها بوده ام.

ویبا بیان اینکه راهیان نور فرزندان جامعه را بیمه می کند گفت : در این وضع هرقدر فرزندان ما با فرهنگ بسیج و راهیان نور آشنا شوند از لحاظ روانی و اعتقادی بیمه خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی هویت اصلی سازمان بسیج است و اگرچه جلوه اصلی آن وابسته به سپاه عزیز است ولی تفکری فراسازمانی و فرامرزی دارد.

نماینده ولی فقیه در استانادامه داد: به برکت همین تفکر است که فرهنگ بسیحی در همه جای منطقه و جهان سایه گستری کرده است و امام خمینی رحمت الله معلم اول تفکر بسیجی در عصر حاضر بودند.

امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع بسیج خاطرنشان کرد: فکر بسیجی یک تفکر عینی و موجود در جامعه است و از منظر معظم له بسیج ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور، بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس

راهیان نور، بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس