مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 11:202019-11-21سياسي

واگذاری ساختمان های مازاد سازمانها به سایر اداره ها


مدیران اجرایی بدون تعصب سازمانی، ساختمان های مازاد خود را به سایر اداره ها واگذار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا وسیما ، مرکز خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی با تاکید بر واگذاری ساختمان های مازاد سازمانها به سایر اداره ها در این استان گفت: مدیران اجرایی بدون تعصب سازمانی، ساختمان های مازاد خود را به سایر اداره ها واگذار کنند.

رزم حسینی اظهارکرد: دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حوزه اجرای طرحهای پژوهشی مفید و دارای کاربرد، از پیمانکار و مشاوران این طرحها تعهد بگیرند تا به نوعی در اجرای آنها جغرافیای خراسان رضوی را لحاظ کنند.

وی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج ادامه داد: بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی جانفشانی های فراوانی کردند و سبب آبرو برای کشور شدند.

رزم حسینی افزود: بسیجیان با تمام توان، تمامیت ارضی ایران را در کنار سایر نیروهای مسلح دفاع و حفظ کردند و با محوریت دستگاه های انتظامی در امنیت ملی کشور همکاری می کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی نیز گفت: مجموع اعتبارات جاری و عمرانی در این استان در هشت ماه ابتدای امسال 24 هزار و 600 میلیارد ریال است و از این اعتبارات حدود 42 درصد معادل 12 هزار و 900 میلیارد ریال تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری ساختمان های مازاد سازمانها به سایر اداره ها

واگذاری ساختمان های مازاد سازمانها به سایر اداره ها