مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-21سياسي

صف مردم ولایی و انقلابی از معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جداست


مردم ولایی و انقلابی شهرستان گرگان در زیر بارش باران رحمت الهی با مشتانی گره کرده نفرت خودشان را بر سر آمریکا فریاد برآوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مردم ولایتمدار شهرستان گرگان با شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر اشرار ، ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ، نهضت ما یک نهضت حسینی است بنیان گذارش امام خمینی (ره) است در اجتماع بزرگ لبیک با رهبری حضور یافتند تا اقدام اغتشاشگران و آشوبگران که علیه کشور ایران توطئه چیدند و دست به اعمال خرابکارانه زدند را محکوم کنند.

  فریادهای بلند مردم با شعار خروش هر نظامی مرگ بر آمریکا ، ندای رهبر ما مرگ بر آمریکا ، صدای هر سپاهی مرگ بر آمریکا ، ندای هر بسیجی مرگ بر اسراییل ، شعار ارتش ما مرگ بر اسراییل ، ندای امت ما مرگ بر اسراییل ، فریاد هر مسلمان مرگ بر اسراییل ، فریاد هر دانشجو مرگ بر اسراییل ، ندای هر دانش آموز مرگ بر اسراییل ، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم ، حمایت از ولایت رمز نجات کشور در شهرستان گرگان طنین انداز شد.

  در این میان بارش باران رحمت الهی پذیرای مردم خونگرم شهرستان گرگان شده بود و مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان گرگان در زیر بارش باران با مشتانی گره کرده نفرت خودشان را بر سر آمریکا فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف مردم ولایی و انقلابی از معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جداست

صف مردم ولایی و انقلابی از معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جداست