مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:452019-11-21سياسي

بازدید 7 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس طی سال گذشته


رییس قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: طی سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند و در سالجاری نیز علی رغم برخی مشکلات، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: طی سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کرده اند و در سالجاری نیز علی رغم برخی مشکلات، شاهد حضور مضاعف زایران بودیم.

سردار یعقوب سلیمانی در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در تبریز، اظهارکرد: جشنواره ره آورد سرزمین نور طی 16 دوره در کشور برگزار شده و امسال نیز هفدهمین دوره آن برگزار می شود.

وی با بیان این که سالانه صدها هزار زائر که قاطبه آن جوانان و نوجوانان هستند، در مناطق هفتگانه عملیاتی دفاع مقدس حضور می یابند، افزود: ایران مناطق عملیاتی، ره آورد خود از این سفر معنوی را در چهار بخش و بیش از 20 رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال می کنند و آثار منتخب نیز در راستای انتقال به نسل آینده جمع آوری می شود.

وی تشریح کرد: به برکت حماسه و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان، انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها پیروز میدان بوده است، گفت: آذربایجان شرقی قریب 11 شهید والا مقام دارد و به برکت خون این شهدای گلگون کفن، انقلاب اسلامی نه تنها طی 40 سال متوقف نبوده بلکه پیش رونده و پویا بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 7 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس طی سال گذشته

بازدید 7 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس طی سال گذشته