مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:452019-11-21سياسي

ضرورت ایجاد نهضت سوادرسانه/کلینیک ترک اعتیاداینترنت ایجاد شود


در دهه 60 نهضت سواد آموزی در کشور راه اندازی کرده ایم ولی امروز نیاز است برای پیشرفت و اعتلای کشور در دهه 90 نهضت سواد رسانه را ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس محمدیان پیش از ظهر امروز در افتتاحیه همایش نهضت سواد رسانه ای ویژه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان که در موسسه فرهنگی و هنری قدس برگزار شده بود، با بیان اینکه دغدغه انقلابی همه ما بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: فهم سواد در عصر ارتباطات فراتر رفته و قطعا از سواد خواندن و نوشتن گذشته است.

وی با اشاره به اینکه در دهه پنجم انقلاب و در مسیر آبادانی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، افزود: با توجه به شرایط امروز باید از سواد خواندن و نوشتن عبور کنیم و به سواد رسانه ‎ای بیش از پیش اهمیت دهیم.

محمدیان با تاکید بر اینکه امروز همه افراد جامعه به نوعی رسانه محسوب می شوند، تصریح کرد: سواد رسانه محدودیت زمان، مکان و مرز جغرافیایی ندارد.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی با طرح این سوال که چرا کشور ما را بی سواد می دانند، ادامه داد: ما در کشور دانشمند و اندیشمند کم نداریم اما با توجه به اینکه دنیا از سال 1965 میلادی سواد رسانه ای را شروع کرده اند، اما ما در این زمینه 15 سال عقب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد نهضت سوادرسانه/کلینیک ترک اعتیاداینترنت ایجاد شود

ضرورت ایجاد نهضت سوادرسانه/کلینیک ترک اعتیاداینترنت ایجاد شود